Lätt som en luftballong

Återigen har det varit en fantastikt fin höstdag. Blå himmel, strålande sol och behaglig temperatur. Bilden är på en av de två luftballonger som cirkulerat över mig idag. Det ser så härligt ut men jag vet inte om jag hade vågat mig på en åktur själv. Min höjdrädsla hade nog sagt ifrån. Jag känner mig mycket nöjd med min dag. Har fått mycket gjort, haft en bra föreläsning om familjen och gått en skön promenad på eftermiddagen. Planen för kvällen är mest att packa. Imorgon vid 13.00 går tåget mot Göteborg. Ska bli mysigt att träffa mamma, syskon, Erik och Eriks familj. Det är ofta ganska mycket man ska hinna med under vistelsen "hemma" i Göteborg. Många fina människor man vill hinna träffa och gärna hinna med en sväng på stan då shoppingen i Lund ligger ganska långt i från Göteborg i standard. Saker jag vill hinna med den här helgen är;

Plocka trattkantareller med mamma

Hälsa på gudmor och gudfar och hämta min nya fina jacka som ligger och väntar på mig hos dem

Köpa en ny dator

Träffa Eriks familj

Träffa Erik (!!)

Kolla på lägenheten och se hur långt de har kommit med bygget
Många saker som ska hinnas med men det är inte omöjligt och hey, det är bara roliga saker. Dock hade "läsa kurslitteratur" varit en väldigt passande punkt på min lista men det glömde jag av. Hm...

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Åh vad nära ballongen var! Visst hade det varit underbart att sitta där i?

2011-09-29 @ 21:03:54
Postat av: Isabella

Sv: Ja, den här var den andra vi såg. Han blev lika förbannad på den som på den första. Jag tycker det verkar läskigt! Känns som korgen är ostabil och skakig... Men sen är jag ju rädd för höjder också :)

2011-09-29 @ 21:44:25
URL: http://isabellasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0