Få ordning på sig



Hade en jättebra helg i Göteborg. Intensiv som väntat men mysig! Hade jättegärnat velat ladda upp bilder från helgen men jag har lyckats slarva bort min kameraladdare. Har vänt ut och in på ALLT för att hitta den men den är försvunnen. Kan en laddare verkligen gå upp i rök? Min har det i alla fall. Därför får ni hålla tillgodo med bilder från New York resan jag, Erik och våra mammor gjorde i våras. Skulle ju köpa en dator med, vilket jag gjorde men på nätet vilket innebär att jag inte får den förrän på torsdag. Får stå ut med den gamla PC'n fram till dess. Det är faktiskt ganska svårt att stå ut med den ska ni veta. Just nu är det ganska mycket i skolan och jag hade sagt till mig själv att jag skulle plugga nu ikväll men efter att ha ätit tre (!) kanelbullar med tjejerna så gick det bara inte att fokusera på något så tråkigt. Jag önskar jag pallade men det går inte att frambringa någon form av produktiv energi. Får helt enkelt se till att vara effektiv imorgon istället.

Visst är det jobbigt när man måste göra saker men man inte kan finna orken och kraften och ta tag i det. Det dåliga samvetet bara växer... Jag borde så mycket men pallar inte mer än det jag verkligen måste. Imorgon blir det andra puckar, alltid imorgon. Men när ska man annars börja? Det är väl så i livet att man har perioder då man är jättestark och klarar allt och andra då man bara gör det nödvändigaste. Och klarar man av att göra det nödvändigaste så är det ju egentligen ingen fara. Så tänker jag i alla fall... Så imorgon ska jag plugga allt, träna, städa, göra bankärrenden, tvätta, äta bra mat (inga kanelbullar), vara en god vän och flickvän. Jag gör det svårt för mig va?

Japp, där har ni alla mina flummiga tankar som rör sig i mitt huvud idag. Febriga tankar från kanelbullekoma. Herregud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0