Det blev en bättre dag!

Gårdagens pessimism har idag övergått till en mer hoppfull och glad inställning till livet. Tur det! Hur skulle detta annars sluta? Äntligen kom den efterlängtade datorn som nu vilar så fint i mitt knä. Nu väntar jag bara på kameraladdaren så är det mesta åtgärdat. Lyckades masa mig iväg till gymmet med. Det var ju bra, men när jag klev av min spinningcykel ville jag spy. Under stretchen började det liksom svartna lite för ögonen. Ärligt talat? Är det tacken man får för att man släpar sig iväg till gymmet. Nej kroppen det går jag inte med på. Skärpning!
På tal om träningen så är gymmet ett ställe där väldigt många udda människor hänger. Det är som att gymmänniskorna anstränger sig för att vara någon typ av träningsmänniska (det finns flera olika typer av gymindivider) till det extrema. Dom blir som en nidbild av sig själva. Jag ska utveckla detta någon annan gång. Då jag inte ligger i sängen, klockan snart är 00 och jag känner mig trött! God natt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, hur står det till med dig ?

jag har en liten önskan och undrar om du kunde tänka dig att hjälpa mig nå min dröm ?

Klicka in här och rösta på min dröm:

www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram

2011-10-08 @ 16:32:39
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0