Bli med hund



Kommer ni ihåg Kito? Den fina tollarhanen som jag var extramatte till från början av januari detta året. Inte kan ni väl ha glömt de här allvarliga hundögonen? Kito bor tyvärr inte kvar med mig utan har flyttat till sin matte i Uppsala, inte fy skam då han antagligen stormtriv. Men Kito är mycket saknad och han har gett både mig och Erik mersmak...

Så vi överväger nu att anmäla oss som fodervärdar till en liten valp. Vi tänker att det skulle vara en bra början på vår karriär som hundföräldrar. Att binda upp oss i ca 1,5 år känns lagom och på så sätt kan vi se om vi passar i matte- och husserollen. Jag har redan börjat tänka på alla fina studer vi tre skulle ha ihop. Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0