Lite färg gör vardagen roligare


Snart är det återigen dags för helg. Härligt! För min del kommer den spenderas i de småländska skogarna och på julmarknad (!). Visst känns det lite tidigt? Men det kommer nog bli mysigt, kanske ger mig lite feeling. Har tittat på Schulmans kaninprogram samtidigt som jag vek lite tvätt. Vad är det egentligen? Ibland känns det som om de har slut på programidéer.

I helgen som var blev det lite shopping på lördagen. Bland annat en superfin skål från Pip Studio och även en riktigt fin kniv som var prisnedsatt. Jag har gått och spanat länge på den så jag slog till när den var liiite billigare. Att den är rosa gjorde ju inte saken sämre heller. Finns även i andra färger, olika beroende på ändamål.


Snyggingen in action ;)

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0