Drömmar om vår


Vintern börjar kännas ganska uttjatad nu. Speciellt idag när hela Göteborg var helt täckt i dimma och man knappt kunde se handen framför mig. Hade sett fram emot en heldag för mig själv i stan. Jag gillar att gå och strosa, kunna gå till samma butik flera gånger för att jag inte kan bestämma mig och gå in i affärer utan att jag vill ha något. Erik däremot tycker jag är mer eller mindre dum i huvudet vad det gäller min taktik för att gå på stan. Så för allas bästa så går vi sällan på stan ihop. Tyvärr blev det ingen heldag utan en ynka timme på stan för min del. Istället spenderades merparten av dagen till att köra ut bud från svägerskans blomsterbutik. Vad gör man inte för släkten (pengar?)...
En Marc Jacobs portmonä i glad färg är jag sugen på. Perfekt för småpengarna! Jag har i och för sig sällan sådana men man kan ju alltid låtsas!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-20 @ 10:40:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0